Google Workspace

Gmail voor Bedrijven mailbox

Run uw bedrijf met Google Workspace

Gmail, Google Documenten, Drive en Agenda voor bedrijven. Alles wat u nodig heeft om optimaal te werken, handig verzameld in één pakket dat naadloos werkt op uw computer, telefoon en tablet.

Ongeziene opslagruimte

Elke gebruiker krijgt 30 GB opslagruimte, nooit nog zorgen over het ontvangen van bijlages.

Altijd en overal toegang

Gmail wordt veilig uitgevoerd via internet, zodat u overal, zelfs offline, productief kunt zijn: op kantoor, onderweg, thuis en via uw mobiele telefoon.

Synchronisatie

Geniet van de handige synchronisatie op toonaangevende mobiele platformen zoals Android, iPhone en BlackBerry.

E-mails snel terugzoeken

Besteed minder tijd aan het ordenen van e-mail en vind e-mails snel terug met Google-zoeken voor uw inbox.

Minder spam

Dankzij de krachtige spamfilters van Gmail kunt u uw aandacht richten op wat belangrijk is.

Afspraken online beheren

Eenvoudig afspraken plannen

Google Calendar verzendt uitnodigingen en houdt reacties daarop bij.

Projectagenda's delen

Agenda's kunnen worden gedeeld met het hele bedrijf of met geselecteerde collega's.

Toegang via uw mobiele apparaat

Bekijk en bewerk afspraakdetails, voeg nieuwe afspraken toe en nodig gasten uit uw mobiele telefoon.

Agenda's publiceren

Publiceer externe bedrijfsactiviteiten door een agenda te maken die doorzoekbaar is in het Google Calendar-overzicht.

Documenten online beheren

Altijd en overal toegang

Google Documenten wordt veilig uitgevoerd via internet, zodat u over de flexibiliteit beschikt die nodig is om overal, zelfs offline, productief te kunnen zijn: op kantoor, onderweg, thuis en via uw mobiele telefoon.

Werkt met verschillende besturingssytemen

Google Documenten werkt in de browser op pc's, Macintosh- en Linux-computers en ondersteunt populaire bestandsindelingen zoals .doc, .xls,. .ppt en .pdf.

Veilig toegangbeheer

Beheerders kunnen voor het hele systeem rechten instellen voor het delen van bestanden. Documenteigenaren kunnen op elk gewenst moment het delen van bestanden mogelijk maken en intrekken.

Google Business Starter versus Google Business Standard

Er zijn vele verschillen tussen Google Business Starter en Google Business Standard.

Enkele van de belangrijkste:

  1. Je kan een Team Drive aanmaken om eenvoudig een hele structuur van mappen en bestanden met elkaar te delen
  2. We kunnen kiezen voor Europa als geografische locatie van je gegevens
  3. Google Cloud Search
Wilt u meer informatie? Heeft u vragen?